Keikkajärjestäjälle

Ensimmäinen asia: keikkakyselyt joko sähköpostilla (jere@malila.fi), puhelimella (040-7494432) tai tämän sivun lopussa olevalla lomakkeella!

Kolmen Keisarin Liitto on erittäin kiinnostunut tulemaan soittamaan sinun tilaisuuteesi. Tässä muutamia asioita jotka kannattaa huomioida keikkaa suunniteltaessa jotta kaikki sujuisi jouhevammin:

Yleiset asiat:

• Keikkojen hinnoittelu on varsin vaihtelevaa riippuen tilaisuuden luonteesta, etäisyydestä, tarvittavasta äänentoistokalustosta yms. seikoista. Jotta voimme antaa sinulle esiintymisemme hinnan sinun tulee kertoa meille missä tapahtuma on, milloin tapahtuma, tarviiko paikalle tuoda äänentoistoa meidän puolestamme vai onko paikalla jo joku olemassa oleva äänentoisto.
  • Voimme esiintyä joko akustisesti tai sähköisesti. Me olemme rokkibändi ja suosimme sähköistä rokkiversiota esiintymisessämme mutta joskus on ollut tiloja ja tapahtumia joissa akustinen meininki toimii paremmin. Akustinen tarkoittaa meidän tapauksessamme rumpusetin vaihtoa Cajoniin sekä toisen sähkökitaran vaihtoa akustiseen.
  • Liikumme yleensä kokoonpanolla jossa on yleensä 4 soittajaa + vähintään yksi tekniikan edustaja. Silloin tällöin mukana on perheenjäseniä.

Äänentoisto ja tekniikka:

• Isoissa tapahtumissa joissa meillä ei ole äänentoistovastuuta voi tapahtuman järjestäjä ladata lavakartan yms. tekniset infot tämän sivun alalaidasta.
  • Tarvittaessa voimme tuoda keikkapaikalle pienen äänentoistojärjestelmän joka sisältää kaiken tarvitsemamme. Tästä on kuitenkin sovittava erikseen sillä tämä aiheuttaa kustannuksia.
  • Mikäli muut esiintyjät käyttävät meidän tuomaamme äänentoistojärjestelmää tai vahvistimia on siitä sekä mahdollisista korvauksista sovittava etukäteen ennen tapahtumaa.

Mainostus ja promootio:

• Toivomme että järjestäjä voisi mainostaa keikkaamme mahdollisimman paljon. On aina mukavampi soittaa kun väkeä on reilusti.
  • Keikkajulisteitamme mainostusta varten pystyt tulostamaan itse mikäli omaat hyvät tulostimen. Mikäli tulostus ei onnistu voi pyytää niitä meiltä! Rohkeasti pyyntöä tulemaan!

Muut asiat:

• Mikäli mahdollista toivomme että keikkapaikalla olisi järjestetty jonkinlainen ruokailu.
  • Kolmen Keisarin Liiton -jäsenet kuuluvat Teostoon. Teosto on säveltäjien, sanoittajien, sovittajien ja musiikin kustantajien tekijänoikeusjärjestö. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että mikäli tapahtuman järjestäjällä ei ole voimassa olevaa Teoston vuosisopimusta niin Teosto laskuttaa myöhemmin tilaisuuden järjestäjää maksaakseen myöhemmin korvauksia esitettyjen kappaleiden tekijöille. Lisätietoja löydät osoitteesta: http://teosto.fi/fi/tapahtumat.html – huomioithan tämän kun suunnittelet tapahtumasti taloutta!
  • Toimitamme aina soittamiemme kappaleiden tiedot Teostoon – tästä ei järjestäjän tarvitse huolehtia.

[ *** LAVAKARTTA TILAISUUDEN JÄRJESTÄJÄLLE TÄSTÄ *** ]

Yhteydenottolomake: